27.01.2018

Git (me)

Çok hızlısın şu an,
Kimlesin?
Neredesin?
Düşlerin ne durumda?

***

Kaybetmeden mahal veremedim sevgine,
Kaybedince ebediyet diyemedim!
Kaçarken dur diyemedim,
Sana elimi, ellerimi veremedim...

***
Sakin Gitme
Bu şehrin sokakları ağlamaklı...
(Foto: Fotoğraf Bana Aittir)
***

Giderken yine sev beni diyemedim,
Unutursun diye veda edemedim,
Bu kadar kimsesizken kalma diyemedim,

***

Gitmen bu kadar koymuşken,
Senden bir işaret görememek nedir bilemedim!
Keşke gitmeyi bilebildiğin kadar dönmeyi isteseydin...
Bir adımına bin feda atacak bu beden,
Dönmeyi dualara sakladı...

***

Bu şehrin sokakları ağlamaklı,
Hem senden kalanlara,
Hem bende yananlara...
...Ruhsuz Atmaca
Sevgiyle Kalın...

AMY LEE - "Love Exists"

12 yorum:

  1. Kalemine sağlık gerçekten çok çok güzel olmuşş :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yazmışsınız. Yeni keşfettim sizi. Özellikle instagram paylaşımlarınız da çok güzeldi. Böylesi güzel yazılarınızın devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. kalan sağlar bizimdir be ruhsuz :)

    YanıtlaSil
  4. Son bölüm aldı götürdü beni

    YanıtlaSil
  5. Çok dokunaklı bir yazı olmuş insanı alıp eskilere götürüyor :)

    YanıtlaSil
  6. Son satırlar çok güzeldi yüreğine kalemine sağlık sevgiler ..

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam