27.01.2015

Max Payne: Bana Ölümü Anlat...

Bana ölümü anlat Max, pişmanlık duymayacağım, hiç unutmayacağım bir ölüm olsun, kimsenin kan kusmadığı, herkesin dilediği bir ölüm. Kaçışı olmayan, ama zaten insanlarında kaçmak istemeyeceği bir ölüm... Zulm çekmeye değil, huzur bulmaya gidilen ölüm olsun.

Bana bir ölümü anlat Max, senin gibi bir insanın isteyipte yapamadığı, yapmak isteyipte bir türlü olmayan türünden bir ölüm. Kadercilik oyununu sürekli oynadığın ama bir türlü o yenemediğin kaderininkinden olsun...

Bana bir ölümü anlat Max, her attığın kurşun isabet ederken, onlarınkinin nasıl seni sıyırdığını, ölüm meleğini nasılda bu kadar bekletebildiğini anlat. Ona gitmemesi için söyelediğin bahaneleri, ona söylediğin yalanları anlat... Öyle hikayelerle ör ki; bir insanın en iyi dostunun yanı başındaki Azrail olduğunu anlat...

Bana bir ölümü anlat Max, sürekli yanından geçen kurşunlara isabet olmak isteyen bedenini engelleyen, ruhunu nasıl olurda kandıramadığını, neden onu kandıramadığını anlat. Her aynaya baktığında o küfrettiğin, ardı ardına saydırdığın benliğini anlat. Sürekli kin kustuğun, senden benliğini, hayatını alan insanlar için düşündüğün ölümü anlat...
Max Payne
Bana ölümü anlat Max Payne...

Bana ölümü anlat Max, sadece bedeninin bulunduğu bu hayatta, yokluk içinde varlığı; kaybolmuşluk içinde yaşanmışlığı anlat. Bana ölümü isteyipte bulamamanın çaresizliğini anlat, bir adım ötende ki Azrail'i nasıl ikna edemediğin, sürekli neden sürekli pazarlıklar kurduğunu anlat. Ölüm bu kadar yakınken, neden onu zorlaştırdığını, neden ona koşarken ondan kaçarmış gibi yaptığını anlat. Neden, ölüme sürekli yalan söylediğini; ve bir türlü onun seni alamadığını anlat. Bana öyle şeyler söyle ki Max Payne, Azrail'le oynadığın santrancın sonucunda "pat" olma ihtimalinin sonuçlarını söylesin... Bana öyle şeyler söyle ki Max Payne, Azrail'le yani Ölümle yaptığın pazarlığın ne olduğunu göstersin...

Max Payne Soundtrack- Gril

8 yorum:

  1. ilk yorum? degilse sil lütfen rezil olmak istemiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yorum bile rezil oldun yıhyıhyıh... :)

      Sil
    2. bak ya olmadı bu

      Sil
    3. Ben yorumu yanlış anlamışım yaw, kafa ilaçlardan bir milyon olunca malum :))) Rezil olan ben oldum bah bah... :))

      Sil
  2. Ah Max Payne! Kimsin sen Max Payne bi izleyemedim seni yaa, merak ediyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Max Payne filmi var izle demem, çok çok kötü. Efsane 2 ve son yıllarda çıkan 3. oyunu var eğer aksiyon seviyorsan oyna derim. :))) Ama velakin bunun dışında, bendeki bunalımın yansıması diyebilirim gerçekçi bir görüş olarak. :)

      Sil
  3. Çok güzel lan, eline sağlık...

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam